المصريين
أهلا بك من جديد يا {زائرنا العزيز} تقدم لتكون عضوا فى هذا المنتدى {المصريين}
فمرحبا بك
اظن مفيش بعد  كده نكت جااااامده Images20
المصريين
فمرحبا بك
اظن مفيش بعد  كده نكت جااااامده Images20
المصريين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

فمرحبا بك
الساعه
يصلك كل جديد

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

المواضيع الأخيرة
» نكت مضحكة2013
اظن مفيش بعد  كده نكت جااااامده Emptyالأربعاء يناير 23, 2013 11:23 pm من طرف mayoya

» نكت نكت نكت نكت مصريه :D
اظن مفيش بعد  كده نكت جااااامده Emptyالأربعاء يناير 23, 2013 11:20 pm من طرف mayoya

»  ◕‿◕ أروع تشكيلـــــة ملابـــس صيفي للبنات والاولاد ◕‿◕
اظن مفيش بعد  كده نكت جااااامده Emptyالأربعاء يناير 23, 2013 11:16 pm من طرف mayoya

» خدع بالماكياج لتجميل تقسيمات الوجه
اظن مفيش بعد  كده نكت جااااامده Emptyالثلاثاء سبتمبر 04, 2012 8:24 pm من طرف roba

» أهم خمس خدع للجل
اظن مفيش بعد  كده نكت جااااامده Emptyالثلاثاء سبتمبر 04, 2012 8:20 pm من طرف roba

» خدع لإخفاء عيوب الوجه
اظن مفيش بعد  كده نكت جااااامده Emptyالثلاثاء سبتمبر 04, 2012 8:17 pm من طرف roba

» أحدث 3 تقنيّات لتبييض البشرة
اظن مفيش بعد  كده نكت جااااامده Emptyالثلاثاء سبتمبر 04, 2012 8:13 pm من طرف roba

» الفريق المثالي للدوري الإسباني | الجولة الثالثة
اظن مفيش بعد  كده نكت جااااامده Emptyالثلاثاء سبتمبر 04, 2012 8:00 pm من طرف mada

» أفضل لاعب في الدوري الإسباني | الجولة الثالثة
اظن مفيش بعد  كده نكت جااااامده Emptyالثلاثاء سبتمبر 04, 2012 7:59 pm من طرف mada

اظن مفيش بعد كده نكت جااااامده

كاتب الموضوعرسالة
roba

اظن مفيش بعد  كده نكت جااااامده Empty
مُساهمةموضوع: اظن مفيش بعد كده نكت جااااامده   اظن مفيش بعد  كده نكت جااااامده Emptyالثلاثاء يوليو 03, 2012 2:37 pm

فلاح كل ما يحط حشيش للبقرة الفرخة تاكلة قالها لو اكلتية تانى حنتف ريشك وححبسك فى القفص وحط حشيش للبقرة واكلتة تانى فمسكها ونتف ريشها وحبسها فى القفص شافها الديك قالها دعارة ياحلوة قالتلة داحشيش ياروح امك

واحد بيعيط على مراته فى جنازتها فسألوه انت كنت بتحبها قالهم لأ بس سمعت ان البكاء بيعذب الميت

اخبط دي (
صعيدي محشش دخل عليه عزرائيل
قاله: جاك ملك الموت
رد: خطتني … افتكرتك المباحس
ههههههههههه

واحد قاعد ياكل بذر تفاح صاحبه بيقوله ايه ده
قاله : ده بذر تفاح
قاله : حد ياكل بذر تفاح
رد عليه : ده مفيد جدا ومنشط للذاكرة وبيزود الذكااااااااااء
… … قاله صاحبه : اديني شوية
رد صاحبه : لا انا هابيعلك 10 بذرات بـ 100 جنيه
قاله : ماشي خد المية وهات البذر
بدأ ياكل اول واحدة وتاني واحدة وبعدين بطل وقال بصوت عالي لصاحبه
انت بتضحك عليا انا كان ممكن اشتري 50 كيلو تفاح بالمية جنيه دي
رد صاحبه قاله : شوفت ازاي من تاني بزرة بدأت تفكر .. مش قولتلك بيزود الذكاء .. امال بعد العشرة هتعمل ايه !!!

مذيعة بتسال صعيدى: احمد زويل اخد جايزة نوبل فى ايه ؟ قالها : فى علبة قطيفة حمرا

لحكومه قبضت علي واحد غبي بيزور فلوس فالغبي بيسأل الظابط اموت و اعرف عرفتوا انها مزوره ازاي؟ الظابط: يعني انتا بفقاقت اهلك في ورقه ب65 جني

وحده وحشه بتقول لزوجها يارتنى كنت عصفوره
……..
……
….

قألها ياريتنى كنت بندقيه

مرة واحد ماشى فى جنازة مراااته يضححك واحد سألو يا عم الحج انت بتضحك ليه قالو عايش معاها بقاالى 20 سنة اول مرة اعرف هيا رااايحة فين !!؟؟

فار الناس بيسالوه هو ليه انت بتحب البنات قال له كده عشان هما لما بيشفوني بيصرخوا فبحس اني انا مهند

بيقولك مرة واحد راكب عربية والعربية فبها انذرار لما السرعة بتزيد فراح الراجل خلاى السرعة100فراح الكمبيوتر قالة احذر وخلاها 150 وقلة احذر وبعد كدة 200 قلة اركن ونزلنى على جمب

مره طائره فيها اوباما و ورئيس الصين و حسني مبارك اوباما قال للامركان اللي بيحبني يرمي نفسه كلهم رمو نفسهم الصيني قال اللي بيحبني يرمي نفسه كل الصيين رموا نفسهم حسني مبارك قال اللي بيحبني يرمي نفسه واحد وقع قال له انت بتحبني قال انا عايز اعرف مين اللي زقني

الصعيدى لما يموت لية بيصرخوا علية علشان يعرف انة مات

مرة ديك وفرخة دخلين السوبر ماركت يشترو بيض الراجل قالهم انتو مش بتبيضو الفرخة اتكسفت وقالت لا احنا لسة مخطوبين هههههه

مرة اثنين فشارين واحد قال للتانى انا امى جلبت حالة طولها 10 فدان قالة التانى واية يعنى طيب مانا امى جابت كوسة طولها متر قالة هتطبخها ازاى دة قالة فى حالة امك

اظن مفيش بعد كده نكت جااااامده
صفحة 1 من اصل 1